Po co właściwie stworzyliśmy Bikehunter.pl

Jako zapaleni rowerzyści, spędziliśmy wiele godzin na przeszukiwaniu Internetu w nadziei na odnalezieniu tej idealnej części która sprawi, że nasz rower będzie jeszcze lepszy, szybszy i lżejszy.

Jako wybredni konsumenci wiemy jak ciężko sprostać naszym wymaganiom, i ile trzeba przyswoić wiedzy aby kupić idealny rower, albo dopasować odpowiednią część.

Jako poszukiwacze okazji, wiemy jak trudno dotrzeć do nas z atrakcyjną ofertą, i jak łatwo przeoczyć aktualne promocje.

To wszystko sprawia, że zdajemy sobie sprawę ile wysiłku kosztuje dotarcie sklepom do nas rowerzystów, a tym bardziej przekonanie do zakupów.

Dlatego postanowiliśmy ułatwić wszystkim życie, i stworzyć jedno miejsce które pozwoli nam rowerzystom na wybór tej idealnej części z pośród tysiąca ofert, a sklepom ułatwi dotarcie do wszystkich kolarzy.

Naszym celem nie jest stworzenie galerii handlowej – chcemy stworzyć idealny świat dla wszystkich lubiących rowery. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie.

A my po prostu lubimy wiedzieć wszystko o rowerach 🙂 Dlatego prowadzimy bloga i chcemy się to wiedzą dzielić, i pomagać wszystkim w wyborze rowerów i części.

Korzyści ze współpracy

Wzrost ze sprzedaży

Dzięki nam będzie was łatwiej znaleźć. Każdy, nawet najmniejszy produkt znajdujący się u nas jest jednocześnie bezpośrednim linkiem do sklepu.

Sprofilowani użytkownicy

Nasz serwis nie będzie do wszystkiego. Skupiamy się na rowerach, i chcemy przyciągnąć wszystkich którzy kochają je tak jak my.

Pozycjonowanie

Nie wiemy do końca jak działa pozycjonowanie. Ale wiemy jedno – dzięki naszej stronie i waszym linkom na pewno będziecie wyżej.

Źródło informacji

Jako pasjonaci kolarstwa dokładamy wszelkich starań aby wszystkie produkty były dokładnie opisane i przyporządkowane do odpowiednich kategorii.

Rozbudowane opcje filtrowania pozwolą na łatwe wyszukiwanie bez konieczności „skakania” po wszystkich sklepach. A więc użytkownicy trafiający do sklepu chcą już tylko zakupić produkt.

Przejrzyste rozliczenie

Grosze za klienta? Tak! Rozliczanie odbywa się w modelu CPC, w którym płaci się tylko za klientów odwiedzających sklep.